Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

söndag 8 juli 2012

Tjenare hörrni !

Det blev Gatufesten igår ändå för mig , trotsade det dumma vädret och åkte först på förfest hos syrran . Blev bjuden på goda snittar och sedan for vi inöver och såg på Loreen som var hur bra som helst enligt mitt tycke , var en alldeles lagom konsert och hennes röst är ju sååå härlig !

Sedan gick gänget och käkade mat och drack gott , sedan gick vi vidare till tivolit och jag försökte vinna den där rackarns Mario Bros nallen men otur där .

Fast det blev en tidig kväll för mig , kände mig mer sugen på att vara med familjen och mysa . Tänk hur det kan bli när man har familj , men jag tycker det är mycket bättre att få vara hemma och njuta av livet men det är ju även kul att vara ute och träffa folk också .

Blev tyvärr inga bilder då kameran fick ligga hemma .

Kärlek
Med kärlek kom våran älskade kille .

Du är det bästa vi har !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar