Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

torsdag 9 februari 2012

Myspys dag!

Har haft besök av mina två vänner Isa och Therese idag , pratat och ätit och pratat . Så himla kul att träffas alla tre igen , var ju ett år sedan sist . Det är ju så man nästan skäms , att det ska behöva ta ett år mellan gångerna men nu är det ett nytt år med nya möjligheter och inte kan det vara så svårt att kunna träffas flera gånger om år heller ! Det är bara att ta sig tiden och fixa barnvakt . Hihi .

Hoppas det gick bra att jag la ut denna bild tjejer ! 



Jag hade bakat en tacopaj och den blev god , Therese hade bakat en cheesecake som jag verkligen gillade och ska få receptet på . Jag älskar att fylla min samling med recept , skulle behöva fixa en pärm så jag kan limma fast dom och ha dom på ett och samma ställe för så som det är nu går ju bara inte .



Vi gick tillsammans och hämtade Johannes på dagis och han var en trött kille när vi kom hem så han fick sig ett utbrott och skrek och grinade , jag fick mig en rejäl chock för så brukar han då INTE hålla på . Och när det inte händer så ofta får man försöka med lite trix och knep så han blir lugn men jag har faktiskt inget speciellt knep som jag kör med , försöker att vara bestämd och prata med honom och det brukar funka så efter en stund lugnade han ner sig . Han somnade direkt när tjejerna hade åkt , REKORD måste jag säga . Lillgubben min var ju bara så himla trötter ju ... Sedan hoppas jag tjejerna kunde koncentrera sig eftersom Lippe bara skällde , något skumt med honom nuförtiden . Måste kolla upp det där betéendet han har för sig . Jag fattar ingenting !



Jag hade ju även framkallat en video från när vi gick på gymnasiet tillsammans , herregud vad kul att titta på ! Synd att det var så dåligt ljud bara , men härligt att prata om hur kul vi hade då .

Känner mig väldigt trött nu och ska ta mig en lur innan Martin kommer hem .  


Tack än en gång tjejer för den här mysiga dagen ! * kram  *

1 kommentar:

  1. Tack själv vännen! Detta måste vi göra om inom en snart framtid :D & filmen, var ett bra tagsen jag skrattade så mycket så tårarna kom! hahaha

    KRAM!

    /isa

    SvaraRadera