Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

fredag 10 februari 2012

Freeedag !

Nu är frukosten i magen och Bolibompa ses på tv , sedan ska vi gå ut i det vita vädret och åka snowracer . Funderar på att ta bussen in till stan med Johannes och syrran idag med , skulle vara jättekul för Johannes .

Idag ska det bli en förändring för mig , har haft den förändringen förut men nu känns det att det är dax igen . Bilder kommer sen !

Med dom orden kommer här en bild .

Visste ni att Bellas senap har kommit ut till affärerna nu ? ! Haha !


Även om man har en senapstillverkare i släkten så borde man väl få ha en annan favorit med , eller hur ? !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar