Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

fredag 10 februari 2012

Förändring var det.

Jag lovade ju bilder på min förändring så det var ju detta kära ni . Vad tycker ni ? !


Ja själva förändringen är att jag färgat mitt hår från att ha ljusa slingor till brunt hår , och det var ju inget märkvärdigt direkt men jag kände att min utväxt var så stor och själva färgen på min förra hårfärg inte var så fin så det var dax för en förändring och jag är helnöjd .


Jag och Johannes åkte buss till Kvissleby istället för stan och träffade hans kära moster där , vi gick in på affären och handlade fika och hårfärg och vandrade sedan hem till henne där jag också färgade mitt hår . Där blev det även lek med kaninen och en massa gott fikabröd ( fy Madde ! ) och lite städning . Jag tycker att det är hur kul som helst att städa hos andra , hemma blir det ju samma samma men hos andra får man fixa och trixa och det blir på något vis roligare . Hihi .

Martin kom sedan och hämtade mig och trötte Jonte som sedan somnade hemma på sängen helt slut som vanligt när han varit med sin moster ( hon med kan jag tänka mig som hon springer runt och tokar sig med Johannes ) .


Titta vad som var ute på våran gård imorse då ...



Tre stycken rådjur som letade efter mat , hoppas dom hittade mina bär som jag gjorde saft på och sedan lade i snön på våran rabatt . Det är så himla kul att ha dessa härliga djur så nära och så ofta här , dom som bor här efter oss kommer ha det bra .

Nu blir det senaste middagen på länge .



Hej !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar