Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

lördag 11 februari 2012

Plock plock plock.

Som vanligt när det är helg så åkte vi in till stan och handlade prylar till huset och en massa mat , åt lunch och sedan for vi hemåt .

Nu är man hemma och plockar ( som vanligt ) leksaker och skor med mera . Man kommer aldrig undan detta plockande . Men håll ordning då kan man tänka men det försöker jag med men bara efter någon timme så är det plock igen , men jag har insett att det får jag leva med . Haha !

Varit ute på en härlig skogspromenad med , tog lite foton .


Träd ligger och väntar på att bli hämtade .



Träffade gamle Herr Träskägg .


Härlig dag helt enkelt .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar