Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

söndag 12 februari 2012

Bullar och härligt väder.

Igår ville min lillebror att jag skulle baka bullar och självklart är man snäll och gör det , varför inte lixom ! ? Väldigt goda om man får säga så ...



Melodifestivalen tittade jag också på men som vanligt är det inte mycket att hurra för , fattar inte varför det är samma artister år ut och år in . Boring !

Söndag idag och vi har såklart fixat med fönsterbrädor på övervåningen och sedan ville vi ut i det soliga vädret så vi tog med oss hundarna och åkte till pulkbacken med snowracer och åkmadrass . Så himla härligt att det snart kommer bli vår , okej det är några veckor kvar men det kommer gå fort om det fortsätter vara soligt som det varit idag .



Lite senare fick vi besök av Johannes farmor och Anders , bjöd på bullarna jag bakade såklart .

Nu ligger Johannes och sover för natten så jag ska gå ut till garaget till min älskling och höra om vi ska hyra en film .

Ha det så bra !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar