Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

fredag 14 december 2012

Ska jag?!

Men hej igen på er !

Har funderat länge på om jag ska börja blogga igen , ibland har det verkligen varit stort sug att få skriva av sig om allt som händer och sker . Mycket bilder knäpper man som är så fina och det är nog på tiden nu att fortsätta dela en del av mitt liv till er . Vad säger ni om det ? !

Och  vad har  hänt sen sist ? ! Oj oj oj , vart ska jag börja ? !

Vi kan ju börja med att jag har påbörjat min bageri / konditori utbildning sen några veckor tillbaka och det går jättebra . Trivs oerhört bra på min praktikplats , kunde inte få ett bättre ställe att vara på . Så där är jag och gör tårtor och bröd med mera med mera . Hihi !

Har ju även en blogg där min bakning står i fokus så besök gärna den om ni vill , kommer nog att lägga ut bilder här med ska ni se .

Ses !


Min senaste tårtbeställning .

1 kommentar: