Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

torsdag 12 juli 2012

Grattis pappa på födelsedagen!

Har varit typ hela dagen hemma hos mina föräldrar då min käre pappa fyller år denna dag ! Grattis till dig !

Jag hade bakat tårta som blev lyckad och sedan åt vi middag där med så det blev en härlig dag tycker jag , tur man har en bra familj där det blir mycket skratt och bus . Hihi !


Tårtan hade ljusa bottnar med glasscreme och blåbär & jordgubbsmousse som fyllningar . Täckte tårtan med grädde och hade Fingers kakor runt och spritsade grädde och garnerade med jordgubbar som ni ser .

Har faktiskt inte varit så förtjust i hemmagjorda tårtbottnar , har testat och testat i köket många gånger men inte blivit riktigt nöjd . Denna gång tycker jag att jag nästan lyckades , skulle haft i ett ägg till bara så hade det varit perfekt . Så nu kör jag på detta recept och hög blir den med .

God natt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar