Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

lördag 14 juli 2012

Flytta?!

Jo nu är det såhär att jag har bestämt mig för att sluta blogga på denna blogg , tycker det är tråkigt med allt skriveri om vad man gör och inte gör .

MEN !

Jag tänker nu börja med en blogg som ENDAST handlar om mitt största intresse och det vet nog dom flesta vad det är . . . .  BAKNING !

Det brinner jag för så nu får ni som känner mig ta reda på vad som händer i mitt liv på annat sätt som typ på telefon eller dylikt . Det blir väl okej ? !

Som sagt , jag återkommer med den nya bloggen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar