Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

lördag 7 juli 2012

Raining today .

Haha , det är ju sååå typiskt att det ska regna när det var tänkt att JAG skulle gå på Gatufesten och roa mig en stund . Alla andra dagar har det varit skinande sol och jag hade hoppats på att väderleksrapporterna skulle ha fel men dom kan ju tydligen det dom håller på med .

Men det kan ju bli bättre väder mot kvällen , har inte köpt någon biljett än så pengar är inte förlorade .

Vi ska ta oss en tripp in till stan och köpa grejer till bilen idag , så himla skönt när Martin har semester så man kan göra saker tillsammans . Bara att åka in till stan för att handla grejer till bilen är ju roligt bara man är tillsammans ! Haha !

Nä nu går jag och Johannes upp och hoppar i sängen så min älskade vaknar , man behöver ju inte sova huuur länge som helst bara för att man har semester ! ! Hehe , jodå det ska han få en stund till i alla fall .

Höres !

Grönskande bild med Lippes rumpa ! Haha !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar