Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

onsdag 4 juli 2012

En tripp till Gatufesten .

Vi åkte in till Gatufesten , när vi kom fram till tivolit så hann vi gå ett varv tills Johannes fick syn på en karusell med bilar som han bara ville åka . Men jag tyckte att han skulle bli lite äldre då man måste åka ensam utan vuxen , plus att vår lille pojke kan ändra sig ganska fort om det är läskigt så det blev ett nej denna gång men vi erbjöd att åka en berg och dalbana för barn istället . Det blev ett blankt NEJ ! och sedan började ett litet krig om man säger så . . .

Resten behöver jag inte berätta men han gick med till slut på att åka den lilla berg och dalbanan med sin pappa och det var ju hur kul som helst . Sedan skulle han ju självklart sitta kvar och blev ledsen när han var tvungen att gå av karusellen när det var färdigt , men av kom han och vi gick och spelade lite och vann två stycken nallar där man lägger i en tia och kör med en klo . Hur kul som helst , man blir ju lätt spelberoende . Haha !

Oj vad M ser purken ut men det var han inte , hihi !

Förra året försökte jag och syrran vinna en sån här nalle till Johannes men misslyckades , detta år blev det bättre tur !

Har nyss varit på affären och handlat mjölk , frukt och jordgubbar . Ikväll efter prommisen ska det ätas en tallrik med gofrukt och bär .

Hej svejs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar