Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

onsdag 4 juli 2012

2012 - 07 - 04

God Morgon !

Jag vaknade före Johannes idag och det är inte alls ofta det händer , så nu har hela familjen ätit frukost och det är barnprogram på tv .

Vi tänkte åka in till Gatufesten och gå på tivolit , får se om man kommer fram där men har man med sig barnvagn brukar det gå bra . Ett tips till er ! Haha .

Vet fortfarande inte om jag ska gå på Gatufesten på lördag , hade varit kul men det är vädret som lurar för mig . Visst är jag tråååkig ? ? ! Men jag har ju några dagar på mig att fundera , blir nog bra till slut . Provade ut lite outfits imorse i brist på annat och jag skulle nog behöva handla något fint till jeansen , det känns att jag gått ner i vikt faktiskt . Synd att man ska ha svullen mage nu bara och ha pms , usch ! ! !


Have a nice day !

Jag och Therese på Gatufesten - 08 .
Hade skitkul där och inte hade jag någon aning om att jag hade lille Johannes i magen där inte , några dagar efter när jag jobbade så kände jag hur ett illamående fortare och fortare kom och jag höll nästan på att kräkas hos en vårdtagare . Fick göra klart där och ringa till hon som planerar arbeten och sa precis som det var att mitt illamående inte var alls som vanligt . Fick jobba halvdag istället och jag låg sedan hemma med hinken vid mig och kräktes som en tok . Sjukanmälde mig nästa dag och fick rådet att göra ett graviditetstest och det gjorde jag , fick en chock när det visade sig att det var positivt på stickan . Vi blev så lyckliga och kunde inte fatta att det var sant , när man minst anar det så händer det mirakel ! Härliga minnen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar