Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

lördag 30 juni 2012

Vilken härlig dag.

Ja dagen började bra med solen som sken och fåglarna kvittrade , vi satt ute och åt en riktig hotellfrukost under syrénbuskarna .

Haha , nä jag skojas bara . Det regnar och är mulet och ute är man bara när hunden ska få rastas , det blir ju några gånger om dagen så ute är man ju ändå .

Johannes ska bli hämtad av sin moster och hennes kille så jag och Martin ska passa på att åka inöver och handla lite mat och blommor som ska planteras på kyrkogården . Skönt med lite egentid ibland .


Så vad händer mer idag då ? ! Inget planerat , SKÖNT !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar