Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

fredag 29 juni 2012

Glad!

Känner mig glad idag eftersom jag är en nyfiken människa och kunde inte vänta så jag ställde mig på vågen och det visar sig att jag har gått ner 6 kilo på två veckor . Jag har INTE hållit på med någon superdiet där man inte äter utan jag har faktiskt ätit vanlig mat men mindre och uteslutit allt sött . Raska promenader 1 - 2 gånger om dagen med så man får svettas också .

Åh det går åt rätt håll på den fronten i alla fall ! Hihi .

Happy Madde !

Tänkte faktiskt baka lite cupcakes sedan och det är enbart till fotografering så är det någon som är intresserad av att få så varsågoda ! ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar