Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

lördag 30 juni 2012

Istället för godis.


Har för en stund sedan varit ute på min kvällspromenad och unnar mig lite gott nu , sitter och käkar lite bigaråer . Fast egentligen vill jag säga körsbär men dom heter ju inte det , det blir mitt lördagsgodis denna lördag . Nästa kanske det blir vattenmelon med jordgubbar och veckan efter det inget alls , beror helt på om jag är sugen .



Själva suget efter glass är stor ibland , framförallt när jag ser andra äta glass brevid mig så skulle jag bara vilja ta mig en tugga men det är något inom mig som säger att jag kommer bara förstöra allt jag har byggt upp då och det är tur man har en inre röst måste jag säga . Har haft mycket nytta av den i mitt liv .


Köpte mig ett par solglasögon för några dagar sedan , känner mig nöjd och det var på tiden att jag skaffade mig ett par . Har inte ägt några på länge länge och fråga mig inte varför . . .

Ps. Heléne , jag vet att jag ska dra ner dom lite mer ! Ds. Haha !



Sist men inte minst så vill jag bjuda på en bild på Johannes som står och berättar något väääldigt viktigt för mig och kolla på stilen han har när han står lutad mot bilen och benet på det andra . Haha ! Pluttefisen !

Cool kille med stort bilintresse !


1 kommentar:

  1. Haha, ja. En liten bit kan du dra den dom :D Haha, vilken cool kille Johannes är. :D<3

    SvaraRadera