Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

fredag 22 juni 2012

En hälsning till er .

Önskar er en Glad midsommar !!!

Ser ut att bli bra väder idag , bra det för dom om ska äta ute och vi är några av dom .

Förmiddagen består av lite städning och fixa ute i trädgården , sedan midsommarlunch med sill , lax , jansson , ägg och sånt som hör till ni vet . Mot kvällningen blir det grillning och jag var och handlade oxfilé igår så ikväll ska det ätas gotta . Älskar oxfilé och det är absolut inte ofta vi äter det men sånna här tillfällen ska det ätas fint . Mumsigt !

Systeryster och jag ska göra lite kransar också , det ska man ha på huvudet när denna dag nalkas .

Ska gå upp och vila en liten stund nu , klockan är inte ens 6 på morgon . Sonen vaknade och ville ner så det var bara att haka på men nu vill jag upp en stund och ta igen mig , bara ta med sig lite tåg till våran säng så blir det lugnt . Undrar hur många gånger jag lagt mig i sängen och småbilar och tåg har varit i vägen , haha ! Vissa nätter har jag inte ens märkt att jag legat på dom och undrat varför det trycker på ryggen senare under natten , vilka märken man fått efter .



Hej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar