Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

fredag 22 juni 2012

Midsommar 2012



Tjoho på er ! Nu är vi hemma och tar igen oss , smälter lunchen som man blev ganska mätt på . Johannes som vaknade klockan 5 imorse sover som en stock och det är bra så han orkar vara med ikväll , tror jag somnade för ett ögonblick ute på hängmattan i strålande solsken och när jag kom in hade jag råkat bänna mig lite . . . inte bra !



Johannes har skjorta på sig idag , fast det får bli en annan skjorta sen då denna blev nersölad med jordgubbar . Sånt som händer när det är midsommar fast jordgubbarna är inte så goda som dom brukar vara , kanske man får vänta några veckor till .

Midsommarbordet.

Martin snackar i telefon under äppelträdet.
 
Syrran och jag gjorde kransar av syrén förut , blev jättefina och fort som attan gick det . Vi kan vi ! Haha !

Min vackra syster och gulliga Lippe
Måste kolla hur man ska göra med oxfilén , ska man bara krydda med salt och peppar eller ska man ha en marinad ? ! Jag tror mer på bara salt och peppar .

Ha det bra gott folk och ta det lugnt ikväll .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar