Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

torsdag 21 juni 2012

Sommar sommar sommar

Blev en liten orolig natt då Johannes bestämde sig för att vakna mitt i natten och gå in till vårat sovrum och väcka mig , eller han väckte mig inte men han stog och tittade på mig och jag hade något på känn så jag bara öppnade mina ögon och där stog min gullunge och ville sova med oss . Självklart fick han det för vem tackar nej till en sån sak lixom ? ! Inte JAG ! Hihi .

Sedan var det bara att kliva upp och gå ner för det hade han också bestämt sig för så efter en halvtimme framför televisionen och lite välling var det dax för sova igen . Blev en tidig och tröttsam morgon men idag har det rensats i rabatter tillsammans med syrran så energi finns ändå minsann .

Nu är det fint vid vägen och det blev några fulla skottkärror må jag säga , det är faktiskt inte roligt att plocka ogräs men ett ont måste . Hade jag varit ekonomiskt oberoende så hade jag anlitat folk som kommer och fixar det som behövs så jag bara kan ligga i en hängmatta och ta igen mig , så skulle jag vilja ha det ibland .



Imorgon är det midsommar och planerna är att vi ska grilla och ha det mysigt och skönt , hoppas på sol och värme så man kan sitta ute i kvällssolen och bara njuta . Ikväll ska vi åka och handla mat och jag tror det kommer vara otroligt mycket folk och jag hoppas dom har sparat lite åt oss med men så givmilda är dom nog inte . Haha !

Måste förbereda lite middag nu men jag har ingen direkt inspiration till det , kan bero på värmen och då skulle jag bara kunna äta en fruktsallad eller något dylikt men det kanske inte är så mättande för våra magar . Vi får se vad som hittas på hörrni .

Ha en bra dag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar