Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

onsdag 27 juni 2012

Positiv , negativ , positiv , negativ !!!?

Vet inte om man ska skratta eller gråta men jag väljer nog det första för annars deppar man ner sig , att det inte ska gå vägen någon gång med någonting . Hoppas och tro ska man inte göra för då vänder det och man blir så himla besviken igen och igen , vi väntar och ser hur det går men jag tror inte på så mycket nu .

En evig väntan på allt och man vet inte riktigt vart man ska börja .

Fy fan är det man tänker egentligen , hur det kan bli lixom . Man ska inte ta något förgivet och få för sig en massa saker , nä vissa gånger ska man nog vara lite negativ och tro det kommer gå åt helvete för det är då det vänder och man ser ljusare på något sätt .

Det enda positiva just nu är att jag har gått ner 4 - 5 kilo på 2 veckor och det är inte fy skam heller !

Plus att jag och Johannes har varit och hälsat på Therese och Linus idag , ätit jordgubbar och pratat ur sig lite . Körde även lite fyrhjuling med Johannes , hur kul som helst ! Haha !

Tur att jag har dig Johannes som gör mig glad och får mig att tänka positivt . Love you !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar