Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

tisdag 3 juli 2012

Besökte Norra Berget .

Jag och Johannes drog iväg till Norra Berget och träffade Therese och barnen , kollade på djuren och barnen lekte i lekparken . Sedan blev det även lite fika i solen , så mysigt !

Tycker verkligen om att åka dit för det är barnvänligt och det finns gott om plats att bara ta med sig en filt och sätta sig på gräset och ta det lugnt medans barnen leker . Fast man är ju på helspänn ändå när barnen springer iväg och man inte ser dom såklart .

Det är ju även cirkus där några gånger om dagen nu , tänkte nästan gå på det men hade det varit fler djur med så hade det varit roligare . Men man är ju kräsen av sig ibland .


Johannes väntar på att få en svalkande festis .


En clown var ute och rastade några cirkushundar och en massa barn pekade och sprang såklart fram och var så imponerad av dom . Snälla vovvar var det med !


Glad kille !




Alla barnen utom Linus satt samlade innan vi skulle åka hem .



Hoppas ni har haft en bra dag kära läsare !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar