Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

tisdag 19 juni 2012

En jordgubbstårta på en tisdag.

Tänka sig att jag kunde göra en jordgubbstårta utan att ens smaka på allt gott man har på och i och inte ens ta en enda smakbit av den medans alla andra åt . Okej , jag smakade på jordgubbarna när jag dekorerade men det är tillåtet enligt mig . Hihi !



Jordgubbstårta med ljus tårtbotten , marsánsås , jordgubbssylt . Enkel tårta som uppskattades och jag fick bra betyg . Tack !



Är lite extra kul att göra andra fyllningar till tårtor som olika chokladmousser med mera , spännande med andra smaker lixom . Kanske man ger sig på en chokladtårta med dumlefluff eller nått !! Smaskens !


Ha en bra kväll , jag har varit ute på en härlig prommis som vanligt med pappsen och Lippe så snart blir det sovdax men först ska jag och Martin se klart på en film men jag tycker det är roligare att sitta här och glo på olika bloggar . Haha !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar