Mitt foto
Njurunda, Sweden
Välkommen hem till mig och min härliga familj , här kommer du få läsa mycket om mitt stora intresse som är bakning och om vad som händer i mitt liv. Är mamma till en liten pojke på 3 år och vi bor tillsammans med pappa Martin hunden Lippe och katten Sixten i ett hus i Njurunda . Välkommen att följa oss i livet !

onsdag 20 juni 2012

Amen tjena!

Här sitter jag och Johannes på soffan och njuter av lugnet , Roboten Rob är i full gång och det programmet älskar lillpöjken min . Vi har hunnit ätit frukost och Johannes vill gärna gå ut nu men jag vill vänta lite för det är så mysigt inne plus att den riktiga värmen inte hunnit komma än för som det ser ut nu så kommer det bli en härlig dag med sol och värme , äntligen !

Ska åka och köpa solskyddsfaktor idag så vi inte bränner oss , skulle vara skönt att ligga på hängmadrassen med en drink ( vatten ) i handen . Blir inte riktigt så att man hinner sola när man har en liten kille som tycker om att busa och leka kurragömma , fast jag har egentligen inte tålamod att sola ändå faktiskt . Finns ju roligare saker i livet . . .

Längtar till Gatufesten med , ska bli riktigt roligt att se Loreen live . Trängsel är väl ett faktum men det är kul att få parta till det lite ibland . Hur ofta händer det ? ! Never .

Någon som ska med ? ! Hihi !

1 kommentar:

  1. Vi funderar på att åka dit med natalie så hon får se Loreen :) men jag vette tusan om jag vill betala fler jävla hundra bara för att se henne & sen åka hem :/

    kram / isa

    SvaraRadera